Wednesday, July 1, 2009

-pUisi Cinta-

Puisi Cinta

Suaramu...
Gemersiknya bak buluh perindu
Cuba kau lagukan
Cuba kau dendangkan
Mengisi di ruang kamarku

Senyummu...
Menusuk dan membelai di kalbu
Cuba kau ukirkan
Cuba kau pamerkan
Menjadi hiasan hidupku

Tiada terkataSeindah bahasa
Nak ku huraikanNak ku belaikan dirimu
Akan ku syairkan katamu
Akan ku madahkan janjimu
Menjadi coretan gurindamPuisi cinta...
Akan ku ukirkan senyummu
Akan ku lukiskan tawamu
Menjadikan susunan warnaPotret indah...

Senyummu...
Menusuk dan membelai di kalbu
Cuba kau ukirkan Cuba kau pamerkan
Menjadi hiasan hidupku
Menjadi hiasan hidupku...


erm..suke lagu ni..ntah nape..aku taw dia tak tujukan tuk aku pun..ermm..tp kat hati kecil ni..cam dia tujukan tuk aku..mlm dia nyanyi tu..adoii..hurmm..rindu lak..
mungkin dia sekadar nk ..ermm..ntah la..sekadar suke2 jek kan..dia wat gitu..tp aku..ermm..
rasa mcm kitorg simpan rasa yg sama..bila rasaku ini rasamu ke?..hurm..jgn nk berangan la shayunk..adehh..takpe la..at least i hve a gud memory there..thanks dear..ermm..kenangan terindah dalam hidup ku..even ..kite tak kan jumpa lagi..
heheh..sori le guys..aku luahkan perasaan ku lagi..ermmm...dapat pektikal kat UAC berhad..kat Tasek, ipoh perak darul ridzuan..negeri dia..upsss..silap laks..uhuhu..

see ya...bye..

nnti nk g tgk man united datang msia..hihi..
jom tgk reramai..fan united jek la..

1 comment: